måndag 4 maj 2009

Rainy monday

Jag har en hel ledig dag att disponera precis hur jag vill! Dessvärre är man ju aldrig ledig när man är ledig nuförtiden. Det är alltid saker man måste göra. Typ städa, fixa, plocka, diska, packa. Ja, alltid är det något. Känner mig lite stressad innan resan nu för det här är enda dagen jag är ledig och hinner med allt detta... Har i alla fall hunnit med en promenad på morgonen. Det var skönt. Lite kvavt efter nattens regn men helt underbart att bara gå. Utan iPoden för en gångs skull... Och titta vad jag lyckades fota! En vecka i början av maj varje år blommar hela allén utanför mamma. Så otroligt vackert! Det var till och med tradition när man gick i grundskolan att gå och titta på dessa träd. För en vecka senare står de kala och väntar på gröna blad istället. Ha, nu vart jag alldeles djup här... Dags för lite frukost eller vad man kallar det vid den här tiden. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar