måndag 7 september 2009

I was not supposed to do this

Tisdag igen då. Känns som att mitt liv enbart består av måndagar och fredagar just nu. Vips är helgen slut! Tack och lov går ju veckorna fort dom med... Min lördagsnatt blev däremot lång som attan i ett brinnande tåg i en tunnel. Ok, kan hålla med om att det låter sjukt melodramatiskt, MEN, har man cellskräck så har man. Tur att det finns snälla män som agerar hjältar och håller en i handen när man är rädd, som hjälper en ut när det är dags och som faktiskt skjutsar hem en stackars rädd liten flicka klockan fem på morgonen. TACK alla ni underbara! Till råga på allt blev jag av med plånboken på Hemköp tidigare under kvällen och ändå lyckades jag bli kanonfull (gratisfyllor är ju trevliga, ha). Sen vaknade jag upp med feber och ett tuggummi på mina nya jeans, fashion. Eller inte. Needless to say, det har varit en wierd helg. Och det sämsta av allt. Jag lyckades bara ta en enda bild. Den ovan. Ses sen lovers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar