tisdag 19 januari 2010

Hej vad det går!

Tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Jovisst. Tiden går jäkligt fort när man är ledig, det vill jag lugnt säga. Man hinner ju knappt påbörja helgen innan det är dags att gå till jobbet igen. Så kör man igång med en sån där härlig sjudagarsvecka nu... Inga mjukstarter här inte. Kommer ju vara lika slut när det här är över som jag var innan. Men som sagt, tiden har tickat på idag. Är alltid tusen grejer som ligger och väntar när jag har varit ledig några dagar. Men det är väl sånt man får ta, en sak är ju dock säker. Dom skulle inte klara sig utan mig på jobbet, ha!

Nej, måste ta och jobba vidare nu... Har lite småsaker att fixa innan det är dags att åka hem. Tänkte bara kika in och säga hej till mina älsklingar: HEJ! Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar