söndag 4 april 2010

Take a day off...

Åh det är så härligt att vara ledig och göra absolut ingenting! Kan nog inte minnas när jag var ledig såhär mycket sist. Skönt är det i alla fall. Sitter bara hemma helt själv och lyssnar på John Mayer. Inledde dagen med "Your body is a wonderland", den låten får det att spritta lite i kroppen på mig.

Blev en relativt lugn kväll för mig igår. Var ju på påskmiddag hemma hos mormor. Sen mötte jag upp Minnis och A för en drink på Vappi (som vanligt). Jag var dock inte helt förberedd på drinkning så det blev tidig hemgång för mig och älskling. Så idag jag har sovit ut ordentligt. Vaknade av ett sms från Minna där det stod: "Vad hände igår egentligen?" Ha! Måste ta tag i mig själv och mitt ge mitt partyhumör en boost. Har varit tråkig allt för länge nu. Men med solen varma strålar och väder som tillåter heels är jag säker på att det går åt rätt håll.

Nu ska jag snart tvätta (min favvosysselsättning numero uno, NOT) och ikväll ska vi på bio och se Alice i underlandet. Äntligen!

That's about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar