måndag 3 augusti 2009

Godmorgon måndag!

Idag tackar jag kaffegudarna innerligt. Herrejösses vad jag är trött efter den här helgens strapatser! Men så roligt jag har haft! Nu står jag på jobbet igen och ska försöka härda ut en vecka till... Har dock mycket skoj på gång denna vecka med, så det ska nog gå bra. Ikväll ska jag även försöka lägga upp lite bilder från förra veckan så ni blir lite uppdaterade, en bild säger mer än tusen ord, ni vet.

Här är lite av det som ska göras:


Måndag:
Lunch med M. (Han orkade inte upp ur sängen).
Tisdag: Allsång på Skansen med tjejerna. (Promenad med Minna och mys på Fåfängan).
Torsdag: Tapaskväll med barndomsvännerna.
Fredag: Ansiktsbehandling, tacos-middag med J.
Lördag: Maja kommer hem! ♥
Söndag: Träffa Anita.

Sen är det självklart massa annat tråk som ska göras, typ jobba, städa, fixa och dona. Som jag säger varje vecka, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar