torsdag 27 augusti 2009

Work, after work

After work gillas starkt. Man måste ju passa på medan det fortfarande är någorlunda varmt så man riktigt kan njuta på kvällarna och av uteserveringarna. Synd bara att jobbet suger åt sig så mycket energi just nu... Lyckades i alla fall rycka upp mig så pass mycket att jag orkade med en supertrevlig middag med Åsa på Texas Longhorn igår. Så sjukt gott (jag älskar kött), jag blev så sjukt mätt. Och ett par glas vin på det. Lite kul är det ju när man blir salongs på två glas vin. Sen vidare och möta upp Hanna och company på Debaser Slussen. Jäkligt bra musik var det där. Och till slut sista stoppet på grabbarnas klubb Fuzzy. Den här gången på Malmis, jag vet inte vad jag ska säga om det, men väldigt roligt att träffa alla igen. Trots arga blickar från flickvänner, äcklig cider och ännu äckligare ciggarriller (hur fan det nu stavas). I made it home innan två. Skönt tyckte jag. Inte skönt tyckte M. Då var det inte så skönt. Jag var förvisso beredd på att ge mig ut i natten igen. Spyan lockade nog liite mer dock, men bara lite. Snart är det helg. Då blir det andra bullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar