söndag 21 februari 2010

Slut som artist

Från champagne och snittar till mellanmjölk och formbröd... Har inte haft så mycket tid över då jag har jobbat dygnet runt, ok, en smärre överdrift men det känns så. Så, vad har jag då för mig när jag jobbar såhär mycket? Det är inköp, Köpenhamn, möten, Stockholms modevecka och massa annat... Roligt är det såklart, men nu känner jag att jag är slut som artist. Fick i alla fall en rejäl sovmorgon idag vilket var behövligt.

Insåg ju också att jag inte han ta så mycket bilder i Köpenhamn men lite smått och gott från både inköp och lite så får ni här...


På Forum har alla dom största märkena utställning...


Bland annat Fifth Avanue Shoe Repair.



Fina smycken från J Dauphin.



Fikapause hos Joe & The Juice.



Där får man rosa kaffe-to-go, I like!



En del nya märken ska inspekteras. Armband från Notthesame.




Ti-Mo hade fin monter...



Från någon visning...



Egentligen helt ovesäntlig bild, men den rosa lampan vill jag ha i nya lägenheten!



Mysiga höstfärger hos Tiger.



Snyggaste tröjan ever, längtar redan till nästa höst. Från Tiger.



Finns även i en grå-blå ton, lovely!


Pälsjackan går loss på 12.000 tror jag det var. Från Tiger.

Så... Här har jag hållit hus på senaste. Detta är dock bara litegrann av vad jag får uppleva. Jag har ett väldigt roligt jobb även om det är väldigt slitigt ibland. Har en mardrömsvecka kvar, sen lugnar det tack och lov ner sig. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar