söndag 19 april 2009

Same old

Med tanke på mina sleeping-issues, så var det rätt skönt med en hemmakväll igår... Somnade sött in till Fear and loathing in Las Vegas som för övrigt kanske är den sjukaste filmen jag sett. Passade mig utmärkt. Missade dock slutet. Som vanligt. Hann ju med en utgång i torsdags så helgen har inte varit helt förgäves. Började med studentskiva (konstaterat: jag är för gammal), slutade på Solidaritet. Som vanligt. Samma människor, samma musik. Alltid lika fun. Och tur är väl det egentligen. Allt är precis som vanligt här hemma. Det är lika bra att köra medan man är ung! Man lever ju trots allt bara en gång. All in!

Och Majjs, kolla in mitt huvud. Det ser ENORMT ut. Ha! Nej nu ska jag tvinga med mig Åsa på en promenad i solen. Blåsten. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar