lördag 25 april 2009

Whitetrash hillbilly, oh yeah

Ok, ni MÅSTE verkligen gå och se Gran Torino snarast! Tror aldrig jag har skrattat så mycket under en bio (det var en som schhhade mig till och med)... Helt fantastisk film faktiskt. Mötte upp Åsa och Eva vid sex och testade nya italienarn. Hej pizza, hejdå beach 2009. Men men... Pizza är gott. Tror mitt goda humör började redan där. Har suttit och fnissat som en liten tonåring hela kvällen, vet det sjutton vad det är med mig. Efter middagen gick vi som sagt på bio och bestämde oss för Gran Torino. Efter en miljon teve-trailors i Egypten kunde vi inte motstå... Nej, vem kan motså Clintan? Clintan är min idol. Kolla på honom. Peachy!

1 kommentar:

  1. hos E hähä
    jaaa månad!!!
    frossa godissss imorn dåååå hahahaha

    SvaraRadera