torsdag 18 juni 2009

Flatbeat

Börjar bli lite smått galen av att inte kunna prata. Jag är en social människa. Jag behöver prata med folk, men just nu består mitt sociala liv av knackiga samtal med pappa som ringer varje timme och undrar om jag behöver något. Sötaste pappa. Igår fick jag lasagne. Och min kortläsare, yeey! Om jag tittar tillbaka på de senaste veckorna så är det inte undra på att jag blivit totalt flatbeat. Tror min och Åsas språngmarsh från Östermalmstorgs tunnelbana ner till Hell's i lördags kan ha något med det att göra. I spöregn. Nåja, jag har haft jäkligt roligt på senaste...

Gettin' ready

Klackarna i taket

Fuckin' poser

Snyggaste systrarna Svalander

På väg in mot staden

Min dancing queen

X-rated, så kan det gå...


Är väldigt sugen på att gå ut ikväll, men icke. Nu ska jag återgå till mitt kaffe, kanske bjuder på mer bilder senare. Har ju faktiskt inte visat nåt från Mallis... Later.

1 kommentar: