måndag 15 juni 2009

Speachless

Ja, inte har jag fått någon lön för slitet på senaste... Icke sa nicke. Jag har tappat rösten totalt! Var ju en smärre chock när jag hälsade på första kunden imorse och insåg att det inte kom ut ett ljud. Mina stackars stämband. Så går det när man jobbar för mycket, sjuk dessutom. Man havererar till slut. Och så lite sömnbrist på det. Och lite festande. Måste dock tillägga att jag har haft jätteroligt i helgen, det hade jag inte bytt bort för något. Inte ens att vara frisk. Nu har jag två dagar att kurera mig på tack och lov, även om det var svårt att få till det... Och den här dagen har bara varit så sjukt lång, det är verkligen inte roligt att stå på jobbet med feber och ingen röst. Plus att jag hade en middag inbokad efter jobbet. Så nu har jag ännu en restaurang att tipsa om: Rosmarin på Kungsholmen. Kanske stans bästa kött. Nåväl, det var en jobbmiddag men det får bli mer om det senare... Planerna är ännu bara i baby-stadiet. Tror jag måste försöka sova lite nu. Planen för imorgon är att ligga och läsa hela dagen utan dåligt samvete. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar