söndag 28 juni 2009

Grönan, yeeey!

Herrejösses vad jag är trött mina kära... Känns på något sätt som att ni har hört det från mig förut, men tröttheten är på en helt ny nivå nu. Min hosta tar kål på mig, inte många timmar har sovits de senaste två veckorna kan jag säga och det börjar kännas i kroppen. Men imorgon är jag ledig, L-E-D-I-G, det ni. Ska stänga av mobilen och sova på stranden eller något... Ikväll blir det Grönan med jobbet, fun! Har sett fram emot Insane som ett litet barn, ha! Hoppas bara att min mage pallar trycket... Jag vill ju åka karuseller! Drog en liten repa på stan inatt också, så tröttheten har nog lite med att göra att jag kom hem vid sex. Mindre kul när man jobbar sju timmar utan lunch. Tur att jag har en snäll granne som kom förbi med inte en, but två(?!) Subway-mackor och massa vatten. Han tyckte jag behövde det. Man kan ju bli bortskämd för mindre. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar