måndag 20 juli 2009

Måndag hela veckan

Tycker inte ni att det känns så? Att det är måndag mest hela tiden... Man kan ju bli smått oroad för mindre, men jag tycker tiden går så förbaskat fort. Eller, i alla fall när jag är ledig. Fick inte ett endaste dugg gjort igår. Panikade över att jag söp bort mitt kreditkort i lördags. För att sen hitta det i jackfickan. Tur att jag inte hann spärra det, då hade jag förmodligen svultit ihjäl den här veckan. Söndagsångesten dämpades med BJ, såklart. Sen sova, sova, sova. Förstår inte riktigt varför jag behöver sova så mycket? Kronisk trötthet kanske. Vilket känns rätt ovärt när jag är knappa 22 år gammal. Tänkte att jag skulle jobba lite på mina yttre attribut ikväll (om jag inte är för trött det vill säga) i form av fotbad, ansiktsmask, kroppsskrubb och hårinpackning. Så jag inte ser ut som 50 istället för 22 inom en snar framtid. Känns som att det är viss risk för det med mitt osunda leverne. Ingen som har lust att ställa upp på en massage by the way? Det skulle uppskattas. Hör av dig i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar