tisdag 14 juli 2009

Psykbryt 3.0

Ni vet sådana där dagar när tårarna bara bränner innanför ögonlocken och vill ut till varje pris? Helt utan anledning. Idag är en sådan dag för min del. Jag hatar denna förbaskade sentimentalitet. Som nog tyvärr är ett personlighetsdrag jag får lov att leva med. Eller om det har med nattens drömmar att göra kanske. Har ni någon gång drömt något så verkligt att man faktiskt kan känna en persons närhet, för att sedan vakna upp i total besvikelse när man inser att drömmen inte är sann? Eller så har det med att göra att det är den veckan i månaden. Eller så har jag läst lite för mycket "Heja Abbe" (fantstisk blogg by the way). Well, jag har inte en susning. Allt jag vet är att jag hatar dessa dagar, för inte sjutton är jag väl såhär blödig och vill gråta jämt? Eller jo lite, kanske. Ibland undrar jag om jag håller på att få psykbryt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar