söndag 8 november 2009

Comfortably numb

Gårdagens b-day bash var jättetrevlig! Tänk vad lyckligt lottad jag är som har så många fina vänner, det är helt otroligt. Ni gör mig så glad ska ni veta! Sen att utgången inte blev så lyckad och 16 viljor krockar kan jag inte göra så mycket åt... Inte heller att min mage har totalhavererat här under helgens gång. Synd bara att det ska förstöra fint födelsedagsfirande. Det mest ledsamma igår var att jag lyckades göra två älskade ledsna och besvikna, det känns inte så bra. Förlåt fina ni, hoppas ni förstår ♥
Titta, finaste paketet innehöll Jenna Jamesons bok. Spännande!

Nu ska jag försöka baka lite tills mamma och Micke kommer på besök. Hörs senare!

1 kommentar:

  1. haha ja vi hade det rätt mysigt. eller jag hade det, åsa sov hela dagen haha

    SvaraRadera