tisdag 3 november 2009

Redan november!

Tiden flyger iväg snabbare än blixten just nu, jösses hur blev det november helt plötsligt? November är alltid en stökig månad för mig med mycket födelsedagar och annat inplanerat (min egen då också, såklart). Detta har jag bland annat att se fram emot:

♥ Johan och Jons inflyttningsfest på fredag.
♥ Min och Åsas födelsedagsfest på lördag! Kommer bli röj och rumpskakning av världsklass.
♥ Födelsedagsfika på söndag med mamma och Anita med familj.
♥ Massa novembermys med min underbara sambo.
♥ Födelsedagskalas för mig och mamma med släkt och älskade.
♥ Filmen Paranormal Activity väntar jag på med spänning...
♥ Så även premiären av nya Twilight-filmen.

Massvis med fina och härliga saker att göra mitt i allt det höstmörka. Det är precis vad jag behöver just nu. Blandat med söndagsbak, en ledig helg, födelsedagspresenter, hemlagad mat när man kommer hem sent från jobbet (åh, det är sån lyx vill jag lova!), tonvis med clementiner, tända ljus överallt och att komma hem till en lägenhet som luktar som den man tycker om... Det känns fint.

1 kommentar:

  1. panoramal activity finns att ladda ner!
    och twilight ska vi se ihop !

    SvaraRadera