onsdag 4 november 2009

Welcome to my life...

Lite onödigt vetande... Men någon kanske undrar.

Bästa promenad: Djurgården runt med fikapause i Rosendals trädgård.
Favoritgata: Dom på söder...
Favoritdrink: Mina egna såklart!
Äter lyxmiddag på: Äter inte lyxmiddag så ofta, men jag gillar Söders Hjärta på Bellmansgatan.
Bästa mikromaten: Gorby's piroger är gott.
Favoritförort: Vällingby.
Fikar gärna på: Söder.
Bästa brunchen: Småplock hemma.
Bästa kaffet: Från kaffevagnen på Hamngatan.
Bästa baren: Oj, vad svårt. Himlen kanske, för utsiktens skull. Eller Riche.
Här bjuder jag mamma på middag: Vinerian på Timmermannsgatan.
Här bjuder jag pappa på middag: Woken i Hässelby.
Favoritlyxartikel: Mina produkter från Dermalogica.
Läser just nu: Barack Obama - Att våga hoppas: tankar om den amerikanska drömmen.
Läser helst: Tantsnusk.
Favoritråvara: Avocado.
Favoritfärg: Svart.
Favoritmärke: Bryr mig inte så mycket om märken...
Favoritskor: Heels.
Klädkonto per månad: Mindre än jag skulle önska.
Dricksprocent: Beror på servicen.
Modeförebild: Elin Kling.
Motionerar: Promenerar hälsorundan på Djurgården.
Mest överskattade affär: NK.
Favoritprodukt på Systemet: Något trevligt rödvin.
Favoritprodukt på Apoteket: Resorb.
Bästa fyllekäket: Mackor och mjölk när jag kommer hem.
Lyssnar på: The Voice, annars Fibes, Oh Fibes!
Bästa förfestmusiken: Akons "Sexy bitch”, Black Eyed Peas "I gotta feeling" och Beyoncés ”Single ladies”.
Senast gnolade: "Tic Toc" med Kesha.
Mitt sämsta köp någonsin: Ett par svindyra Marc Jacobs-skor som är för små.
Senaste impulsköp: Alla mina köp är impulsköp.
Senaste secondhandfyndet: En ring från Svenskt Tenn.
Fulaste klädfärg: Tomterött.
I dvd:n: Just nu är det mycket skräckfilmer av någon anledning...
Användbar pryl: Helt klart mobilen.
Mode jag aldrig vill se igen: Nätbrynjor är vidriga. Annars är jag rätt openminded.
Värsta huvudbonaden: För små mössor.
Bästa huvudbonaden: Min mössa från Missoni är fab.
Favoritaccessoar: Flashiga klackar och nitar.
Bil/Transportmedel: T-banan oftast.
Återvinner: Tidningar och pantar burkar,
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: iPoden eller Metro funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar