onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan...

Ja, så är det redan dagen före julafton. Hur fort har tiden gått? Jösses. Fick ingen vidare start på dagen faktiskt. Som ni förmodligen vet, är jag totalt ofokad utan koffein i kroppen. Så ögonen trillade igen hela vägen ut till Täbban. Och så har det snöat massor igen, det var en riktig utmaning att gå omkring utomhus, ha! OCH så var jag nedslaskad av världens hillbilly (han hade till och med hö på flaket) vilket inte riktigt gjorde morgonen ljusare och fluffigare, snarare grå och smutsig. Och mitt hår är helt vilt. Fy fasen vilken dag.

Men det är ju dan före dopparedan och jag har en del saker kvar att fixa med. Typ sista julklapparna, julskinka (ha) och lite julstök hemma. Nytt för i år är att jag har någon att vakna upp med på juldagsmorgonen och att det är superfint och alldeles vitt ute, mys. Även fast jag har lite svårt för det där med att hitta julstämningen så har den på något sätt infunnit sig, det är fint! Nästa år hoppas jag dock på att befinna mig på varmare breddgrader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar