tisdag 15 december 2009

Wishlist

Detta eviga tjat om önskelistor hit och dit gör mig knäpp. Vad önskar jag mig i år? Ibland dyker det upp prylar i huvudet på mig som är tänkbara men jag glömmer jämt att skriva ner dom. Tänkte att jag skriver en lista här, så finns den till allas förfogande. Så, här mami. Pick and choose.

Carolines önskelista 2009

♥ Doftljus
♥ Kaffeburk
♥ Svart nagellack från Make Up Store
♥ Torgvantar (svarta)
♥ Lådor till pocketböcker
♥ Den nya eyelinern från Max Factor
♥ Två fina glasburkar
♥ Hårinpackning
♥ Ansiktsmasker
♥ Pläd/filt som passar hemma
♥ Tekula

Sådärja.

8 kommentarer:

  1. Liin, hittade du ngra bra biljetter? Ikvall ska grabbarna ha NY mote sa far se om dom kommer fram till ngt storslaget ;)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Nique, det går inte så bra :( Alla biljetter är rätt dyra nu och jag får inte ledigt dom dagar över nyår som jag ville ha. Dumma chef och dumma biljetter! Får vi komma någon helg efter nyår kanske? Puss

    SvaraRadera
  3. Ja, forstod nastan det. Maen det e delvis mitt fel da jag var sa sen med att meddela hur det skulle bli. Men sjalvklart far ni komma efter nyar, jag aker iofs ngn gang i januari, sa sag till innan ni bokar sa jag vet om jag e kvar ;)
    Annars far ni komma och halsa pa i var/sommar, kanske ar roligare!

    SvaraRadera
  4. Äh, det är väl inte ditt fel gumman :) Det finns fler gånger att hälsa på, tex i vår! Även om det hade varit jävligt roligt på nyår... ;) Kommer du hem snart eller?

    SvaraRadera
  5. Ja, saklart!
    Har inte bokat nagot an, men ska forsoka komma hem runt 20-25 januari, da har jag en veckas ledighet innan jobbet borjar igen. Da far vi ta en middag! :)

    SvaraRadera
  6. Tycker jag låter fantastiskt! Saknar dig här hemma förstår du ju :)

    SvaraRadera
  7. Naaw, sotnos.. det far bli middag och lite forsenat "julmys" nar jag kommer!

    SvaraRadera
  8. Tycker jag absolut! Lite vin också ;)

    SvaraRadera