onsdag 30 december 2009

Rehab

Hm, kan inte direkt påstå att veckan inleddes helt hundra. Det började med ett akuten-besök i söndags natt... Inte fullt lika dramatiskt som det kanske låter, men efter tre månader med klåda över hela kroppen så orkar man till slut inte. Gick lite bananas med naglarna där. Det är ju såå skönt att klia. Men doktorn tyckte inte att det var en bra idé att klia på det... Han har förmodligen inte haft klåda. Jo men. Så nu går jag på nåt slags hud-rehab, där dom smörjer in mig med massa klet. Och så ska jag få gå på ljus-behandling, det låter ju trevligt tycker jag. Trist är väl dock att jag fick antibiotika för detta och kanske inte får dricka alkhol på nyår. Just my luck. Men lite bubbel måste jag väl få skåla in det nya året med tycker jag.

Så, vad ska ni göra på nyår då lovers? Själv kan jag inte riktigt fatta att det är nyårsafton imorgon redan. Hur fasen har ännu ett helt år bara svischat förbi helt obemärkt? Kan man undra... Själv har jag faktiskt inga särskilda planer för morgondagen, tänker ta den lite som den kommer tror jag. Orkar inte med all den här hetsen som jämt uppstår. Så det är skönt att koppla bort det för en gångs skull. Mitt största problem är nog vad jag ska ha på mig. Vädergudarna har ju utlovat -16 grader, så det blir byxor för min del. Ahh, vad vore väl nyår på Bahamas? Maybe next year. Oh well, vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar