måndag 21 december 2009

Första (och kanske bästa) klapparna

Jag fuskbörjade faktiskt med två klappar igår redan, tyckte jag behövde det! Det blir ju lite tråkigare på julaftonsmorgon men eftersom jag hade ett finger med i spelet gällande dessa och visste vad det var för något så var jag tvungen. Just det. TVUNGEN. Ha! Den ena är parfymen "Parisienne" från YSL som jag har gått och suktat efter väldigt länge nu. Älskar den. Himla söt flaska också, jag blir glad bara av att titta på den.
Egentligen var det dock den andra julklappen jag skulle tipsa om. Nämligen ett alldeles i särklass fantastiskt puder från Too Faced som heter "Absoluteluy Invisible Candlelight". Ser kanske inte så mycket mer ut än ett vanligt puder på bilden, men det är lite skimmer i som gör att man får ett fräscht glow i hela ansiktet. Nu kan jag helt plötsligt leva med att vara vinterblek. Det var nog vinterns bästa tips, kände att jag var tvungen att dela med mig till mina älskade... Tycker visserligen att Too Faced gör jäkligt bra smink överhuvud taget, så har ni inte provat. DO IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar