onsdag 2 december 2009

Hej vinterland?

Jösses, på ett enda dygn har det svängt från sju plusgrader till sju minus, förvisso har det varit soligt och härligt idag. Men fy fasen vad kallt... Jag inte inte saknat minusgraderna om man säger så!

Dagen inleddes dock med inköp på Esprit, vilket fick mig att längta fruktansvärt mycket till våren redan. Hur jag ska klara vintern i år låter jag vara osagt, jag kommer förmodligen dö eller nåt. Utan att överdriva. Men att köpa kläder till våren ger en ett uns av ljus i tunneln känner jag. Önskar att jag hade haft med mig kameran för en del plagg var sjukt snygga! Men tyvärr är det fotoförbud i deras showroom... Och nu har jag äntligen lyckats tjata mig till storlekar från 34 och XS, så jag kan göra lite privatköp, hi. Dom hade en fantastiskt snygg blus i jeanstyg (ok, kanske inte låter så upphetsande) som jag knappt kan vänta på.

På tal om saker jag inte kan vänta på så har jag i alla fall fått en del saker bokade nu som jag ser fram emot! Bland annat Boomerangs pressvisning i januari, med efterföljande middag och mingel ska bli väldigt trevligt. CPH Vision är även spikat och hela fyra dagar får jag där nere i februari. Spännande! Tills dess ska jag ha skaffat mig en vettig kamera, så ni slipper mina hemska mobilbilder, ha!

Oj, vad långt det här blev nu... Ikväll ska jag hänga med sambon på hans jobb. Gratis drinkar har utlovats, det tackar jag inte nej till. Dessutom är jag ledig imorgon... Ha en trevlig kväll lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar