onsdag 9 december 2009

Onödiga fakta

Såg på Gynnings blogg att hon eftersökte lite info om sina läsare... Jag orkar inte skicka in nåt men tyckte frågorna var lite roliga. Så, here we go!

Senaste köpet: Ett par ankelboots från Don Donna. Nästan farligt snygga och lite väl dyra för min plånbok just nu...

Senaste förälskelse: Cimon i Paradise hotel. Han är SÅ läcker, ha!

Senast förbannad på: Mig själv, imorse när jag försov mig. Det händer ju bara inte.

Senaste sms:set var ifrån: Min sambo. Det gjorde mig glad!

Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Bästa måste nog vara den jag har nu, lite smårockigt sådär. Det gillar jag. Värsta är nog den man hade i högstadiet. Ni vet, Buffalo, savann-byxor och hela det köret. Det är ju nästan pinsamt.

I väskan har jag: Allt ifrån matlådor till kvitton som är ett år gamla (minst) till skor till nässpray och massa annat ovettigt. Fattar egentligen inte varför jag har väska, får ju bara ont i ryggen?

Det absolut fulaste som finns: Tribaltatueringar!

Har du några känslor? Så många att det blir lite mycket ibland.

Mest överanvända ord: Oklart, "rackarn" och givetvis. Annars svordomar.

Vem är bäst på hela planeten? Det vet jag inte. Barack Obama tror jag.

Hur smart är du på en valfri skala? Ganska smart har jag fått för mig. Inte smart på så sätt att jag har ett extremhögt IQ kanske, men väldigt allmänbildad. Det räcker gott och väl.

Till frukost äter jag: Springkaffe från Pressbyrån.

Här lunchar jag: I lunchrummet på jobbet... Trist va?

Hit går jag efter jobbet: Oftast hem tyvärr, är ju så jäkla trött efter jobbet. AW blir på Vapiano ganska ofta, annars gillar jag Ljunggrens och Riche för efterjobbhäng.

En onsdagskväll går jag: Berns, Berns terrass på sommaren.

På torsdagen vaknar jag: Väldigt sent men det gör inget, för jag är ändå ledig...

Har du någonsin Googlat dig själv? Ha! Ja, det har jag. Det kom bara upp massa slitna bilder på Stureplan.se och Finest.se. Pinsamt.

Sökt efter ditt namn på Flashback? Nej, trodde det var ett forum om droger?

Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Har försökt i alla fall. Minns inte utfallet av det hela men jag kommer ihåg att killen jag var med slickade på sin stämpel och försökte "stämpla" mig. Jag tror att det fungerade...

Ljugit om din ålder: Vem har inte?

Druckit slattar: Usch! Aldrig. Visst, gratis är gott men någonstans går gränsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar