onsdag 28 oktober 2009

Dom är så syyyrliga, SYYYRLIGA!

Ha. Jag är på ett sånt pissjäklaskitförbannat humör idag. Fråga mig inte varför. Eller egentligen inte bara idag, men mest idag. Ska jag bara bli helt koko nu när jag har någon att ta hänsyn till hemma också? Fattades ju bara det...

Innerst inne vet jag egentligen att mitt humör beror på att jag är pissjäklaskiträdd för hela den här sambogrejen. Jag blir koko. Det är ju bara att erkänna för mig själv, ja och er då. Killar, kärlek, samboskap och hela den grejen scares the fuckin' shit out of me. Jag blir knäpp och osäker. Vågar inte ta plats. Kan inte någon hjälpa mig lite här? Känns lite som att jag behöver ett pepp-talk som heter duga.

Nåja, en cigg på det här så kanske nerverna lugnar ner sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar