lördag 17 oktober 2009

Kräftskiva!

Jihaa, ikväll är det äntligen dags för min efterlängtade kräftskiva. Tänkte avvika lite från traditionella varianter och ha den i oktober. Perfekt. Jäklar vad jag ska äta, mums.

Det var det fina i kråksången, det mindre fina är jag själv då. Jag ser ut som ett vattkoppsoffer, otroligt sexigt. Förhoppningsvis sover jag ensam inatt så jag slipper visa mig naken. Ha. Och på tal om det, sova ensam alltså, så gör jag inte det något mer från och med nästa helg. Jag blir sambo. SAM-BO. Måste säga att det är lite skrattretande med tanke på att jag är totalt anti samboskap. Men det har tydligen läckt ut, så det är lika bra att inte förneka. Hjälp. Nu när det är out så har jag inga kommentarer gällande saken. Jag ser det mer som övernattande, eller det efterlängtade nattsällskapet som värmer min stackars frusna kropp. Ja, ni fattar. Och ni som känner mig tycker förmodligen att jag är dum i huvudet nu... Jag kan inte göra annat än att hålla med. Men lite spännande är det ju! Kan ni gissa vem? Later skater...

2 kommentarer: