tisdag 20 oktober 2009

In sickness and in health

Såhär några dagar i efterhand förstår jag mitt totalt uteblivna sug efter alkohol i lördags... Hallå, jag är ju sjuk. Inte så konstigt då. Hu, jag har flängt runt hela dagen hos läkare och apotek och gud vet allt. Äntligen verkar det som att jag kanske får bukt med mitt kli. Ska dock inte hoppas på för mycket, men medicin och vila borde ju hjälpa tycker man.

Har varit rätt mysigt ändå... Som när man var liten ni vet, och blev lite ompysslad av pappa. Det är ju inte varje dag han springer runt med en på stan med Pressbyrånlatte i högsta hugg, bara för att man mår lite dåligt. Man får uppskatta det lilla. Just nu känner jag dock att jag, lite B&J och soffan är en bra kombo. Måste ju få tycka liite synd om mig själv känner jag. Hade ju varit super om det hade varit Gossip Girl-maraton på teve också, men hey, man kan inte få allt här i världen. Blir till att läsa igenom alla bipacksedlar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar