måndag 5 oktober 2009

Monday bloody monday

Får väl börja med att säga GRATTIS bror, 20 år idag och ska ut på turné med bandet. Snacka om födelsedagspresent. I'm so proud! Herregud, lilla skitungen 20 helt plötsligt... Vad hände? Nåväl, nu slipper jag springa på systemet i tid och otid...

Jag har överlevt ännu en måndag, vilket idag känns som ett freaking mirakel. Jag är SÅ TRÖTT. Kan bero på att jag har festat lite för mycket i helgen (men bara liite), sovit lite för lite. Allt är som vanligt. Man lever ju bara en gång. Det värsta är ju hur sliten kroppen verkar bli, den tycks inte riktigt vilja omsätta all alkohol jag hällt i mig. Och jag vill inte direkt bli gammal i förtid, kroppsmässigt alltså. Men ack så roligt jag har haft! För att inte tala om mysigt... Så det har lätt varit värt bakfyllan igår och fallet ner från sängen i lördags morse, jag bjuder på den. Ha. Någon fick sig ett gott skratt i alla fall. Fast jag hade gärna sett det på film, hade varit nåt för Americas Funniest Homevideos tror jag.

Nu ni, ska jag hoppa upp i sängen (ja, jag har loftsäng) och sova sött. Försöka jaga lite sömn. Fundera lite. Drömma mig bort. Det är förresten märkligt det där, att man kan tänka förnuftigt men ändå göra allt kapitalfel. Får hoppas att det går bra den här gången... Annars, skärpning på mig! Imorgon är det nya tag. Natti lovers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar