onsdag 14 oktober 2009

Time flies

Var tar tiden vägen? Det skulle jag bra gärna vilja veta just nu... Herregud, halva oktober har redan gått och jag kan ju erkänna att det inte har varit så värst bra update på senaste. Men jag måste ju hinna leva också. Inte bara jobba och sen sitta vid datorn. Jag har ett liv också ni vet, ha. Egentligen är det väl meningen att jag ska redovisa det kallade livet här på bloggen, men jobb är inte så roligt att höra om, right?

Annars då? Som sagt. Jobb, jobb, jobb. Har precis fått klartecken för modemässan i Köpenhamn i januari. Något att se fram emot! Ska bli riktigt roligt... Imorgon ska jag äntligen klippa mig så jag slipper se ut som ett troll (därav bristen på bilder på senaste). Jag har fått en total allergichock i mina ögon och har fått utslag på hela kroppen på köpet (tack Gud, precis vad jag behöver just nu). Suck. Well. That's about it just nu. Kanske slänger in en bild på håret imorgon för er som är intresserade. Typ du Anna, det blir mörkhårigt igen. Vet att du kommer bli avis, ha.

Nu ska jag ta en cigg och vädra mina ögon. Kunderna tror ju att jag gråter, vilket är lite roligt. Men ärligt talat klöser jag snart ut ögonen om det inte slutar klia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar