onsdag 28 oktober 2009

Koko, koko?

En lååång cigg senare känner jag mig ändå inte helt nöjd med tillvaron. Jag vart störd av en lastbilsman. Och han vart nog rädd för den delen. Inte ofta man hittar tjejer bakom knuten sittandes på en kartong som en och annan lodis. Avkopplande tyckte jag då.

Jag inser ju dock att det är en flaska rödvin jag behöver. Och sen är det ju jäkla tur att jag är ensam hela kvällen, för då kan jag titta på Grey's Anatomy ifred. Kanske gråta en skvätt så klumpen i magen försvinner. Ha. Jag är ju bra knäpp. Världsbekymmer skulle jag nog säga. Och vad säger ni om mitt horoskop för dagen, tror ni jag kan charma mig till ett ligg ikväll?

Skorpionen 23/10 - 21/11
"Din förmåga att få människor att tycka om dig när du verkligen vill är unik. Oftast bryr du dig inte vad folk tycker om dig, men några få människor söker du dig till gång på gång och de kan inte motstå din charm."

Wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar