fredag 23 oktober 2009

Friday I'm in love!

Så var det fredag igen då... Veckorna går verkligen fasansfullt fort just nu. Men det är rätt skönt när det är fredag ofta, hi. Dock satsar jag på en väldigt lugn fredagkväll och helg med lite god mat och Idol. Behövs ibland det med, eller vad tycker ni? Är inte särskilt taggad på att gå ut just nu överhuvudtaget... Så kan det vara. Visserligen ska jag jobba hela helgen, storhandla och försöka städa ur garderoben så sambon får lite eget space för sina kläder. Låter som en plan det med tycker jag. Frågan är bara hur jag ska lyckas hitta det där spacet i garderoben. Har ju aldrig haft en tanke på att bo med någon, så det här kan bli spännande.

På tal om sambos... Ser du det här, ring mig. Jag vill ha sällskap ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar